Kategorie

Poinformuj nas mailem o reklamacji na adres
reklamacje@krolestwodzieci.pl

Przyk艂adowa tre艣膰 maila: 鈥濶azywam si臋 鈥︹︹.. i chcia艂bym zareklamowa膰 zakupiony u Pa艅stwa towar. Zam贸wienie nr XXXXXX (sze艣膰 cyfr). Produkt (pe艂na nazwa produktu oraz KOD - jak na naszej stronie). Opis usterki typu: nie dzia艂a 鈥, w zestawie brakuje 鈥, nie uruchamia si臋鈥 . Je偶eli masz mo偶liwo艣膰 do艂膮cz zdj臋cia lub filmik przedstawiaj膮ce usterk臋

Otrzymasz potwierdzenie przyj臋cia zg艂oszenia oraz pro艣b臋 o zapakowanie reklamowanego towaru

Zapakuj produkt wraz ze wszystkimi jego elementami, aby nie uleg艂 uszkodzeniu. Do艂膮cz do paczki wype艂niony formularz: https://www.krolestwodzieci.pl/_pliki/dokumenty/formularz_reklamacji_towaru.pdf Je艣li nie masz mo偶liwo艣ci wydrukowania formularza, spisz wszystkie informacje odr臋cznie na kartce. Prosimy r贸wnie偶 o za艂膮czenie paragonu.

Odbi贸r reklamowanego towaru

Wy艣lij do nas wiadomo艣膰 email z pe艂nym adresem, numerem kontaktowym oraz terminem kiedy mo偶emy odebra膰 od Ciebie przygotowan膮 paczk臋. Przesy艂k臋 odbiera kurier GLS. Pami臋taj, 偶e to MY ponosimy wszelkie koszty odbioru przesy艂ki.

Uwaga! 呕eby m贸c zleci膰 kurierowi odbi贸r paczki, musimy otrzyma膰 wszystkie dane adresowe do godziny 16:00. Tylko wtedy mo偶emy wys艂a膰 do Ciebie kuriera na nast臋pny dzie艅 (realizacja dotyczy dni roboczych).

Termin odbioru zostanie przez nas potwierdzony, 偶eby艣 wiedzia艂 kiedy mo偶esz spodziewa膰 si臋 kuriera.

Otrzymali艣my paczk臋

Po otrzymaniu Twojej przesy艂ki, jej zawarto艣膰 zostanie sprawdzona przez naszego pracownika pod k膮tem kompletno艣ci zestawu (zabawka, akcesoria, dokumenty) oraz wskazanej w zg艂oszeniu wady.

Rozpatrzenie reklamacji

Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni. Je偶eli termin mia艂by si臋 wyd艂u偶y膰, zostaniesz poinformowany o tym poczt膮 elektroniczn膮. Jednak w trosce o naszych klient贸w, staramy si臋 mo偶liwie jak najszybciej zako艅czy膰 proces reklamacji 鈥 w wi臋kszo艣ci przypadk贸w udaje si臋 to zrobi膰 w terminie 3-5 dni roboczych.

Reklamacje - informacje szczeg贸艂owe

Dane sprzedawcy: Your Style Mateusz Nierenberg

Adres do sk艂adania reklamacji: Your Style Matuesz Nierenberg, ul. G艂ogowska 39, 45-315 Opole

Adres poczty elektronicznej do sk艂adania reklamacji: reklamacje@krolestwodzieci.pl

Procedura rozpatrywania reklamacji:

  • Sprzedawca zobowi膮zuje si臋 dostarczy膰 towar bez wad.
  • Sprzedawca odpowiada wobec klienta b臋d膮cego konsumentem z tytu艂u r臋kojmi za wady na zasadach okre艣lonych w art. 556 鈥 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do klient贸w b臋d膮cych przedsi臋biorcami r臋kojmia zostaje wy艂膮czona.
  • Sprzedawca ponosi koszty transportu reklamowanego towaru.
  • Celem rozpatrzenia reklamacji klient powinien poinformowa膰 Sprzedawc臋 o ch臋ci zg艂oszenia reklamacji w wiadomo艣ci mailowej oraz przes艂a膰 dane wymagane do z艂o偶enia reklamacji i informacje pozwalaj膮ce na zorganizowanie przesy艂ki reklamowanego Towaru. Nast臋pnie Klient powinien przekaza膰 paczk臋 z reklamowanym Towarem przewo藕nikowi zorganizowanemu przez Sprzedawc臋.
  • Sprzedawca zobowi膮zuje si臋 do rozpatrzenia ka偶dej reklamacji w terminie do 14 dni.
  • W przypadku brak贸w w reklamacji sprzedawca wezwie klienta do jej uzupe艂nienia w niezb臋dnym zakresie niezw艂ocznie, nie p贸藕niej jednak ni偶 w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez klienta.

Mo偶liwo艣膰 skorzystania z pozas膮dowych sposob贸w rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze艅 oraz zasady dost臋pu do tych procedur:

Klient b臋d膮cy konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego posiada m.in. nast臋puj膮ce mo偶liwo艣ci skorzystania z pozas膮dowych sposob贸w rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszcze艅:

  • jest uprawniony do zwr贸cenia si臋 do sta艂ego polubownego s膮du konsumenckiego dzia艂aj膮cego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygni臋cie sporu wynik艂ego z zawartej umowy sprzeda偶y.
  • jest uprawniony do zwr贸cenia si臋 do wojew贸dzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszcz臋cie post臋powania mediacyjnego w sprawie polubownego zako艅czenia sporu mi臋dzy klientem a sprzedawc膮.
  • mo偶e uzyska膰 bezp艂atn膮 pomoc w sprawie rozstrzygni臋cia sporu mi臋dzy klientem a sprzedawc膮, korzystaj膮c tak偶e z bezp艂atnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsument贸w lub organizacji spo艂ecznej, do kt贸rej zada艅 statutowych nale偶y ochrona konsument贸w (m.in. Federacja Konsument贸w, Stowarzyszenie Konsument贸w Polskich). Porady udzielane s膮 pod przez Federacj臋 Konsument贸w pod bezp艂atnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsument贸w Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl
  • z艂o偶y膰 swoj膮 skarg臋 za po艣rednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dost臋pnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Informacja o unijnej platformie ODR:

Konsument mo偶e z艂o偶y膰 skarg臋 za po艣rednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dost臋pnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Do pobrania: