Kategorie

Poinformuj nas mailem o swoim zamiarze na adres
reklamacje@krolestwodzieci.pl

Przyk艂adowa tre艣膰 maila: 鈥濶azywam si臋 鈥︹︹.. i chcia艂bym zwr贸ci膰 zakupiony u Pa艅stwa towar. Zam贸wienie nr XXXXXX (sze艣膰 cyfr). Produkt (pe艂na nazwa produktu oraz KOD - jak na naszej stronie)鈥.

Zapakuj produkt, tak by nie uleg艂 uszkodzeniu

Zapakuj produkt wraz z wszystkimi jego elementami, aby nie uleg艂 uszkodzeniu. Do艂膮cz do paczki wype艂niony formularz: https://www.krolestwodzieci.pl/_pliki/dokumenty/formularz_odstapienia_od_umowy_sprzedazy.pdf Je艣li nie masz mo偶liwo艣ci wydrukowania formularza, spisz wszystkie informacje odr臋cznie na kartce. Prosimy r贸wnie偶 o za艂膮czenie paragonu. Pami臋taj, 偶e odpowiadasz za stan zwracanego towaru, kt贸ry bezpo艣rednio wp艂ywa na wysoko艣膰 zwrotu nale偶no艣ci. Nikt przecie偶 nie chce brudnej, niekompletnej czy uszkodzonej zabawki.

Ode艣lij do nas paczk臋

Ode艣lij przygotowan膮 paczk臋 na adres YOUR STYLE Mateusz Nierenberg, ul. G艂ogowska 39, 45-315 Opole

Otrzymali艣my paczk臋

Po otrzymaniu nadanej przez Ciebie przesy艂ki zawarto艣膰 zostanie sprawdzona przez naszego pracownika, kt贸ry oceni jej stan. Czy zabawka jest kompletna? Czy zabawka jest nieuszkodzona? Czy do艂膮czono dow贸d zakupu? Czy do艂膮czono formularz, b膮d藕 jego odpowiednik?

Zwrot nale偶no艣ci

Zwrotu nale偶no艣ci wybranym przez Ciebie sposobem (przelew bankowy, przekaz pocztowy) mo偶esz spodziewa膰 si臋 nie p贸藕niej ni偶 14 dni od dnia, w kt贸rym poinformowa艂e艣 nas o zwrocie. Zwrot nale偶no艣ci zostanie wstrzymany do czasu otrzymania zwracanego produktu.

Zwroty - informacje szczeg贸艂owe

Dane sprzedawcy: Your Style Mateusz Nierenberg

Adres do wysy艂ania zwrot贸w: Your Style Matuesz Nierenberg, ul. G艂ogowska 39, 45-315 Opole

Adres poczty elektronicznej w sprawach zwrot贸w: reklamacje@krolestwodzieci.pl

Klient b臋d膮cy konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego mo偶e odst膮pi膰 od umowy sprzeda偶y bez podania przyczyny poprzez z艂o偶enie stosownego o艣wiadczenia w terminie 30 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wys艂anie o艣wiadczenia przed jego up艂ywem.

Aby skorzysta膰 z prawa odst膮pienia od umowy, nale偶y poinformowa膰 Your Style Mateusz Nierenberg z siedzib膮 przy ul. G艂ogowskiej 39, 45-315 Opole, email: reklamacje@krolestwodzieci.pl, o swojej decyzji o odst膮pieniu od umowy w drodze jednoznacznego o艣wiadczenia (na przyk艂ad pismo wys艂ane poczt膮 tradycyjn膮 lub elektroniczn膮).

Konsument mo偶e sformu艂owa膰 o艣wiadczenie samodzielnie b膮d藕 skorzysta膰 ze wzoru o艣wiadczenia o odst膮pieniu od Umowy.

Termin 30-dniowy liczy si臋 od dnia, w kt贸rym nast膮pi艂o dostarczenie towaru lub w przypadku umowy o 艣wiadczenie us艂ug od dnia jej zawarcia.

Sprzedawca z chwil膮 otrzymania o艣wiadczenia o odst膮pieniu od umowy przez konsumenta prze艣le na adres poczty elektronicznej konsumenta potwierdzenie otrzymania o艣wiadczenia o odst膮pieniu od umowy.

Prawo do odst膮pienia od umowy przez konsumenta jest wy艂膮czone w przypadku:

  • 艣wiadczenia us艂ug, je偶eli sprzedawca wykona艂 w pe艂ni us艂ug臋 za wyra藕n膮 zgod膮 konsumenta, kt贸ry zosta艂 poinformowany przed rozpocz臋ciem 艣wiadczenia, 偶e po spe艂nieniu 艣wiadczenia przez sprzedawc臋 utraci prawo odst膮pienia od umowy
  • umowy, w kt贸rej cena lub wynagrodzenie zale偶y od waha艅 na rynku finansowym, nad kt贸rymi sprzedawca nie sprawuje kontroli, i kt贸re mog膮 wyst膮pi膰 przed up艂ywem terminu do odst膮pienia od umowy
  • umowy, w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany wed艂ug specyfikacji konsumenta lub s艂u偶膮cy zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • umowy, w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia jest towar ulegaj膮cy szybkiemu zepsuciu lub maj膮cy kr贸tki termin przydatno艣ci do u偶ycia
  • umowy, w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia jest towar dostarczany w zapiecz臋towanym opakowaniu, kt贸rego po otwarciu opakowania nie mo偶na zwr贸ci膰 ze wzgl臋du na ochron臋 zdrowia lub ze wzgl臋d贸w higienicznych, je偶eli opakowanie zosta艂o otwarte po dostarczeniu
  • umowy, w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia s膮 produkty, kt贸re po dostarczeniu, ze wzgl臋du na sw贸j charakter, zostaj膮 nieroz艂膮cznie po艂膮czone z innymi rzeczami
  • umowy, w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia s膮 napoje alkoholowe, kt贸rych cena zosta艂a uzgodniona przy zawarciu umowy sprzeda偶y, a kt贸rych dostarczenie mo偶e nast膮pi膰 dopiero po up艂ywie 30 dni i kt贸rych warto艣膰 zale偶y od waha艅 na rynku, nad kt贸rymi sprzedawca nie ma kontroli
  • umowy, w kt贸rej konsument wyra藕nie 偶膮da艂, aby sprzedawca do niego przyjecha艂 w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; je偶eli sprzedawca 艣wiadczy dodatkowo inne us艂ugi ni偶 te, kt贸rych wykonania konsument 偶膮da艂, lub dostarcza towary inne ni偶 cz臋艣ci zamienne niezb臋dne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odst膮pienia od umowy przys艂uguje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych us艂ug lub towar贸w
  • umowy, w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia s膮 nagrania d藕wi臋kowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapiecz臋towanym opakowaniu, je偶eli opakowanie zosta艂o otwarte po dostarczeniu; dostarczanie dziennik贸w, periodyk贸w lub czasopism, z wyj膮tkiem umowy o prenumerat臋
  • umowy zawartej w drodze aukcji publicznej
  • umowy o 艣wiadczenie us艂ug w zakresie zakwaterowania, innych ni偶 do cel贸w mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochod贸w, gastronomii, us艂ug zwi膮zanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, je偶eli w umowie oznaczono dzie艅 lub okres 艣wiadczenia us艂ugi
  • umowy o dostarczanie tre艣ci cyfrowych, kt贸re nie s膮 zapisane na no艣niku materialnym, je偶eli spe艂nianie 艣wiadczenia rozpocz臋艂o si臋 za wyra藕n膮 zgod膮 konsumenta przed up艂ywem terminu do odst膮pienia od umowy i po poinformowaniu go przez sprzedawc臋 o utracie prawa odst膮pienia od umowy

W przypadku odst膮pienia od umowy zawartej na odleg艂o艣膰, umowa jest uwa偶ana za niezawart膮. To, co strony 艣wiadczy艂y, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba 偶e zmiana by艂a konieczna w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalno艣ci towaru. Zwrot powinien nast膮pi膰 niezw艂ocznie, nie p贸藕niej ni偶 w terminie 14 dni. Zakupiony towar nale偶y zwr贸ci膰 na adres sprzedawcy.

Sprzedawca niezw艂ocznie, jednak nie p贸藕niej ni偶 w terminie 14 dni od dnia otrzymania o艣wiadczenia konsumenta o odst膮pieniu od umowy zwr贸ci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego p艂atno艣ci, w tym koszty dostarczenia towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu p艂atno艣ci przy u偶yciu takiego samego sposobu zap艂aty, jakiego u偶y艂 konsument, chyba, 偶e konsument wyrazi zgod臋 na inny spos贸b zwrotu, przy czym spos贸b ten nie b臋dzie si臋 wi膮za艂 dla konsumenta z 偶adnym kosztem. Sprzedawca mo偶e wstrzyma膰 si臋 ze zwrotem p艂atno艣ci otrzymanych od klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez klienta dowodu jej odes艂ania, w zale偶no艣ci od tego, kt贸re zdarzenie nast膮pi wcze艣niej, chyba 偶e sprzedawca zaproponowa艂, 偶e sam odbierze rzecz od klienta;

Je偶eli konsument wybra艂 spos贸b dostarczenia towaru inny ni偶 najta艅szy zwyk艂y spos贸b dostarczenia oferowany przez sprzedawc臋, sprzedawca nie jest zobowi膮zany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych koszt贸w;

Klient ponosi tylko bezpo艣redni koszt zwrotu towaru, chyba 偶e sprzedawca zgodzi艂 si臋 ponie艣膰 ten koszt;



Do pobrania: