Kategorie

Gorąca Oferta

  • 173,90 zł

    Śpiesz się, oferta kończy się za:

Regulamin obowiązujący do 11 października 2016 r.

Obowiązuje od 25 grudnia 2014 r.

Zawarcie umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym może nastąpić na dwa sposoby.

Kupujący ma prawo przed złożeniem zamówienia do negocjacji wszelkich zapisów umowy ze Sprzedającym, w tym również zmieniających zapisy poniższego regulaminu. Negocjacje, te powinny być prowadzone w formie pisemnej i kierowane na adres Sprzedającego(YOUR STYLE Mateusz Nierenberg, ul. Głogowska 39, 45-315 Opole).

W przypadku zrezygnowania przez Kupującego z możliwości zawarcia umowy na drodze indywidualnych negocjacji zastosowanie ma poniższy regulamin i stosowne przepisy prawa.



REGULAMIN

§1 Definicje

  1. Adres pocztowy - imię i nazwisko lub nazwa instytucji, położenie w miejscowości (w przypadku miejscowości podzielonej na ulice: ulica, numer budynku, numer mieszkania lub lokalu; w przypadku miejscowości niepodzielonej na ulice: nazwa miejscowości i numer nieruchomości), kod pocztowy oraz miejscowość.

  2. Adres reklamacyjny:

YOUR STYLE Mateusz Nierenberg
ul. Głogowska 39
45-315 Opole

  1. Cennik dostaw – znajdujące się pod adresem http://www.krolestwodzieci.pl/content/1-dostawa-i-platnosci zestawienie dostępnych rodzajów dostawy i ich kosztów.

  2. Dane kontaktowe:

YOUR STYLE Mateusz Nierenberg
ul. Głogowska 39
45-315 Opole
e-mail: sklep@krolestwodzieci.pl
telefon: +48 775 421 675

  1. Dostawa – rodzaj usługi przewozowej wraz z określeniem przewoźnika i kosztu wymieniona w cenniku dostaw znajdującym pod adresem http://www.krolestwodzieci.pl/content/1-dostawa-i-platnosci

  2. Dowód zakupu – faktura, rachunek lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku z późniejszymi zmianami i innymi stosownymi przepisami prawa.

  3. Karta produktu – pojedyncza podstrona sklepu zawierająca informacje o pojedynczym produkcie.

  4. Klient – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

  5. Kodeks cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku z późniejszymi zmianami.

  6. Kodeks dobrych praktyk – zbiór zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, o których mowa w art 2 pkt. 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku z późniejszymi zmianami.

  7. Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

  8. Koszyk – lista produktów sporządzona z oferowanych w sklepieproduktów na podstawie wyborów Kupującego.

  9. Kupujący – zarówno Konsument, jak i Klient.

  10. Miejsce wydania rzeczy – adres pocztowy lub punkt odbioru wskazane w zamówieniu przez Kupującego.

  11. Moment wydania rzeczy – moment, w którym Kupujący lub wskazana przez niego do odbioru osoba trzecia obejmie rzecz w posiadanie.

  12. Płatność – metoda dokonania zapłaty za przedmiot umowy i dostawę wymieniona pod adresem http://www.krolestwodzieci.pl/content/1-dostawa-i-platnosci

  13. Prawo konsumenckie – ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.

  14. Produkt – minimalna i niepodzielna ilość rzeczy, która może być przedmiotem zamówienia, a która podana jest w sklepie Sprzedającego jako jednostka miary przy określeniu jego ceny (cena/jednostka).

  15. Przedmiot umowy – produkty i dostawa będące przedmiotem umowy.

  16. Przedmiot świadczenia – przedmiot umowy.

  17. Punkt odbioru – miejsce wydania rzeczy nie będące adresem pocztowym, wymienione w zestawieniu udostępnionym przez Sprzedającego w sklepie.

  18. Rzecz – rzecz ruchoma mogąca być lub będąca przedmiotem umowy.

  19. Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem www.krolestwodzieci.pl, za pośrednictwem którego Kupujący może złożyć zamówienie.

  20. Sprzedający:

YOUR STYLE Mateusz Nierenberg
ul. Głogowska 39
45-315 Opole

NIP: 754-287-20-71, REGON: 160148750, GIODO: 126632 i 126633
zarejestrowany i widoczny w ewidencji CEIDG pod adresem:
https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/SearchDetails.aspx?Id=0b118ed8-e31a-411e-9fac-0796f2061ec8

KONTO BANKOWE:81 1090 2473 0000 0001 1619 3363

  1. System – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego, potocznie określany Internetem.

  2. Termin realizacji – podana na karcie produktu liczba godzin lub dni roboczych.

  3. Umowa – umowa zawierana poza lokalem przedsiębiorcy lub na odległość w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku w przypadku Konsumentów i umowa sprzedaży w rozumieniu art. 535 Ustawy kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku w przypadku Kupujących.

  4. Wada – zarówno wada fizyczna, jak i wada prawna.

  5. Wada fizyczna –niezgodność rzeczy sprzedanej z umową, a w szczególności jeśli rzecz:

    1. nie ma ona właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;

    2. nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedający zapewnił Konsumenta,

    3. nie nadaje się do celu, o którym Konsument poinformował Sprzedającego przy zawarciu umowy, a Sprzedający nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

    4. została Konsumentowiwydana w stanie niezupełnym;

    5. w razie nieprawidłowego jej zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedającego lub osobę trzecią, za którą Sprzedający ponosi odpowiedzialność, albo przez Konsumenta, który postąpił według instrukcji otrzymanej od Sprzedającego;

    6. nie ma ona właściwości, o której zapewniał producent lub jego przedstawiciel lub osoba, która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej oraz osoba, która przez umieszczenie na rzeczy sprzedanej swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent, chyba że Sprzedający zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem umowy.

  6. Wada prawna – sytuacja, kiedy rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.

  7. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego złożone za pośrednictwem sklepu określające jednoznacznie: rodzaj i ilość produktów; rodzaj dostawy; rodzaj płatnościmiejsce wydania rzeczy, dane Kupującego a zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym.

 

§2 Warunki ogólne


  1. Umowa zawierana jest w języku polskim, zgodnie z polskim prawem i niniejszym regulaminem.

  2. Miejsce wydania rzeczy musi znajdować się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

  3. Sprzedający jest zobowiązany i zobowiązuje się świadczyć usługi i dostarczać rzeczy wolne od wad.

  4. Wszystkie ceny podawane przez Sprzedającego wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny produktów nie zawierają kosztu dostawy, który określony jest w cenniku dostaw.

  5. Wszelkie terminy liczone są zgodnie z art. 111 Kodeksu cywilnego, czyli termin oznaczony w dniach kończy się z upływem ostatniego dnia, a jeżeli początkiem terminu oznaczonego w dniach jest pewne zdarzenie, nie uwzględnia się przy obliczaniu terminu dnia, w którym to zdarzenie nastąpiło.

  6. Potwierdzenie, udostępnienie, utrwalenie, zabezpieczenie wszelkich istotnych postanowień umowy w celu uzyskania dostępu do tych informacji w przyszłości następuje w postaci:

    1. potwierdzenia zamówienia poprzez wysłanie na wskazany adres e-mail: zamówienia, faktury pro forma, informacji o prawie odstąpienia od umowy, niniejszego regulaminu w wersji pdf, wzoru formularza odstąpienia od umowy w wersji pdf, linków do samodzielnego pobrania regulaminu i wzorca odstąpienia od umowy;

    2. dołączenia do zrealizowanego zamówienia, wysłanego do wskazanego miejsca wydania rzeczy wydrukowanych: dowodu zakupu, informacji o prawie odstąpienia od umowy, niniejszego regulaminu, wzoru formularza odstąpienia od umowy.

  7. Sprzedający informuje o znanych mu gwarancjach udzielonych przez osoby trzecie dla produktów znajdujących się w sklepie.

  8. Sprzedający nie pobiera żadnych opłat za komunikację z nim z wykorzystaniem środków porozumiewania na odległość, a Kupujący poniesie jej koszty w wysokości wynikającej z umowy jaką zawarł z osobą trzecią świadczącą na jego rzecz określoną usługę umożliwiającą porozumiewanie na odległość.

  9. Sprzedający zapewnia Kupującemu korzystającemu z systemu poprawność działania sklepu w następujących przeglądarkach: IE wersja 7 lub nowsza, FireFox wersja 3 lub nowsza, Opera wersja 9 lub nowsza, Chrome wersja 10 lub nowsza, Safari z zainstalowanymi najnowszymi wersjami JAVA i FLASH, na ekranach o rozdzielczości poziomej powyżej 1024 px. Używanie oprogramowania firm trzecich mających wpływ na funkcjonowanie i funkcjonalność przeglądarek: Internet Explorer, FireFox, Opera, Chrome, Safari może mieć wpływ na poprawne wyświetlanie sklepu, dlatego w celu uzyskania pełnej funkcjonalności sklepu www.krolestwodzieci.pl, należy je wszystkie wyłączyć.

  10. Kupujący może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez sklep w celu ułatwienia procesu składania kolejnego zamówienia. W tym celu Kupujący powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Login i hasło są ciągiem znaków ustalanych przez Kupującego, który ma obowiązek zachowania ich w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich. Kupujący ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji danych oraz usuwania konta w sklepie.

  11. Sprzedający stosuje się do kodeksu dobrych praktyk.

 

§3 Zawarcie umowy i realizacja

 

  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę.

  2. W celu złożenia zamówieniaKupujący powinien wykonać co najmniej następujące czynności, z których część może być wielokrotnie powtarzana:

    1. dodanie do koszyka produktu;

    2. wybór rodzaju dostawy;

    3. wybór rodzaju płatności;

    4. wybór miejsca wydania rzeczy;

    5. złożenie w sklepiezamówienia poprzez użycie przycisku Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.

  3. Zawarcie umowy z Konsumentem następuje z chwilą złożenia zamówienia.

  4. Realizacja zamówieniaKonsumenta płatnego za pobraniem następuje niezwłocznie, a zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zaksięgowaniu wpłaty Konsumenta na koncie Sprzedającego, co powinno nastąpić w terminie 30 dni od złożenia zamówienia, chyba że Konsument nie był w stanie spełnić świadczenia z nie swojej winy i poinformował o tym Sprzedającego.

  5. Zawarcie umowy z Klientem następuje z chwilą przyjęcia zamówienia przez Sprzedającego, o czym informuje on Klienta w terminie do 48 godzin od złożenia zamówienia.

  6. Realizacja zamówieniaKlienta płatnego za pobraniem następuje niezwłocznie po zawarciu umowy, a zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zawarciu umowy i zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie Sprzedającego.

  7. Realizacja zamówieniaKlienta może być uzależniona od dokonania wpłaty całości lub części wartości zamówienia lub uzyskania limitu kredytu kupieckiego co najmniej o wartości zamówienia lub zgody Sprzedającego na wysłanie zamówienia za pobraniem (płatnego przy odbiorze).

  8. Wysłanie przedmiotu umowy następuje w terminie określonym na karcieproduktu, a dla zamówień złożonych z wielu produktów w najdłuższym terminie z określonych na kartachproduktów. Bieg terminu rozpoczyna się z chwilą realizacji zamówienia.

  9. Zakupiony przedmiot umowy jest wraz z wybranym przez Kupującego dokumentem sprzedaży wysyłany wybranym przez Kupującego rodzajem dostawy do wskazanego przez Kupującego zamówieniu miejsca wydania rzeczy, wraz z dołączonymi załącznikami, o których mowa w §2 pkt 6b.

 

§4 Prawo do odstąpienia od umowy

 

  1. Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego.

  2. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

  3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego, na formularzu dostępnym pod adresem http://www.krolestwodzieci.pl/_pliki/dokumenty/formularz_odstapienie_oraz_informacja.pdf lub w innej formie zgodnej z Prawem konsumenckim.

  4. Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na e-mail (podany przy zawieraniu umowy i inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

  5. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.

  6. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

  7. Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.

  8. Konsument nie ponosi kosztów dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli nie wyraził zgody na spełnienie świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy lub nie został poinformowany o utracie przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy w chwili udzielania takiej zgody lub przedsiębiorca nie dostarczył potwierdzenia zgodnie z art. 15 ust. 1 i art. 21 ust. 1. Prawa konsumenckiego.

  9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  10. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego.

  11. Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

  12. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  13. Konsumentowi zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:

    1. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

    2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

    3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

    4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    5. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

    6. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    7. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy;

    8. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.

 

§5 Rękojmia

 

  1. Sprzedający na podstawie art. 558§1 Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność wobec Klientów z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia).

  2. Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia).

  3. W przypadku umowy z Konsumentem jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta.

  4. Konsument jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może:

    1. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;

    2. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy;

chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Jeżeli jednak rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, nie przysługuje mu prawo do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.

  1. Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego, przy czym przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.

  2. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

  3. Konsument jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może również:

    1. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;

    2. żądać usunięcia wady.

  4. Sprzedający jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.

  5. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.

  6. W przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana, Konsument może żądać od Sprzedającego demontażu i ponownego zamontowania po dokonaniu wymiany na wolną od wad lub usunięciu wady, jednak zobowiązany jest ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy sprzedanej albo może żądać od Sprzedającego zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, do wysokości ceny rzeczy sprzedanej. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedającego, Konsument jest upoważniony do dokonania tych czynności na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego.

  7. Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć rzecz wadliwą na adres reklamacyjny, a jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Konsumenta byłoby nadmiernie utrudnione, Konsument obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedającemu w miejscu, w którym rzecz się znajduje. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedającego Konsument jest upoważniony do odesłania rzeczy na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego.

  8. Koszty wymiany lub naprawy ponosi Sprzedający, za wyjątkiem sytuacji opisanej w §5 pkt 10.

  9. Sprzedający obowiązany jest przyjąć od Konsumenta rzecz wadliwą w razie wymiany rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od umowy.

  10. Sprzedający w terminie czternastu dni ustosunkuje się do:

    1. oświadczenia o żądaniu obniżenia ceny;

    2. oświadczenia o odstąpieniu od umowy;

    3. żądania wymiany rzeczy na wolną od wad;

    4. żądania usunięcia wady.

W przeciwnym wypadku uważa się, że uznał za uzasadnione oświadczenie lub żądanie Konsumenta.

  1. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi.

  2. Roszczenie Konsumenta o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi.

  3. W przypadku, kiedy określony przez Sprzedającego lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania rzeczy KonsumentowiSprzedający odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.

  4. W terminach określonych w §5 pkt 15-17 Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady fizycznej rzeczy sprzedanej, a jeżeli Konsument żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.

  5. W razie dochodzenia przed sądem albo sądem polubownym jednego z uprawnień z tytułu rękojmi termin do wykonania innych uprawnień, przysługujących Konsumentowi z tego tytułu, ulega zawieszeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Odpowiednio stosuje się również do postępowania mediacyjnego, przy czym termin do wykonania innych uprawnień z tytułu rękojmi, przysługujących Konsumentowi, zaczyna biec od dnia odmowy przez sąd zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem lub bezskutecznego zakończenia mediacji.

  6. Do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne rzeczy sprzedanej stosuje się §5 pkt 15-16, z tym że bieg terminu rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Konsument dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej – od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne.

  7. Jeżeli z powodu wady rzeczy Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny, może on żądać naprawienia szkody, którą poniósł przez to, że zawarł umowę, nie wiedząc o istnieniu wady, choćby szkoda była następstwem okoliczności, za które Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności, a w szczególności może żądać zwrotu kosztów zawarcia umowy, kosztów odebrania, przewozu, przechowania i ubezpieczenia rzeczy, zwrotu dokonanych nakładów w takim zakresie, w jakim nie odniósł z nich korzyści, a nie otrzymał ich zwrotu od osoby trzeciej oraz zwrotu kosztów procesu. Nie uchybia to przepisom o obowiązku naprawienia szkody na zasadach ogólnych.

  8. Upływ żadnego terminu do stwierdzenia wady nie wyłącza wykonania uprawnień z tytułu rękojmi, jeżeli Sprzedający wadę podstępnie zataił.

  9. Sprzedający o ile jest zobowiązany do świadczenia lub świadczenia finansowego na rzecz Konsumenta wykona je bez zbędnej zwłoki, nie później niż terminie przewidzianym w prawie.



§6 Polityka prywatności oraz bezpieczeństwo danych osobowych

  1. Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez Konsumentówsklepu jest Sprzedający.

  2. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku. Kupujący podając przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe Sprzedającemu wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Sprzedającego w celu realizacji złożonego zamówienia. Kupujący ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych.

  3. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień przez sklep zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się pod adresem: http://www.krolestwodzieci.pl/content/7-polityka-prywatnosci



§7 Postanowienia końcowe

 

  1. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Kupującego. Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu.

  2. O zmianach regulaminu i ich zakresie zarejestrowani Kupujący będą powiadomieni drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji lub zamówieniu e-mail). Powiadomienie zostanie wysłane co najmniej na 30 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu. Zmiany wprowadzane będą w celu dostosowania regulaminu do obowiązującego stanu prawnego.

  3. Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Kupującego w zakładce regulamin (http://www.krolestwodzieci.pl/content/3-regulamin-sklepu).W trakcie realizacji zamówienia oraz w całym okresie opieki posprzedażowej Kupującego obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia. Za wyjątkiem sytuacji, kiedy Konsument uzna go za mniej korzystny od aktualnego i poinformuje Sprzedającego o wyborze aktualnego jako obowiązującego.

  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne. Kwestie sporne, jeśli Konsument wyrazi taką wolę, rozwiązuje się na drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej lub na drodze równoważnych i zgodnych z prawem metod przedsądowego lub pozasądowego rozwiązywania sporów wskazanych przez Konsumenta. W ostateczności sprawę rozstrzyga sąd właściwy miejscowo i rzeczowo.

  5. Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń

może złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

Wersja 12.5 (Opole, 25.12.2014)

regulamin w formacie PDF

Regulamin obowiązujący do 24 grudnia 2014 r.

 

Regulamin sklepu internetowego krolestwodzieci.pl.

I

Warunki ogólne

1.     Sklep internetowy działający pod adresem internetowym http://www.krolestwodzieci.pl (zwany w dalszym ciągu regulaminu Sklepem) umożliwia dokonywanie zakupów
za pośrednictwem Internetu przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia.

2.     Sklep królestwodzieci.pl prowadzony jest przez firmę:

YOUR STYLE Mateusz Nierenberg

ul. Głogowska 39

45-315 Opole,

NIP 754-287-20-71

REGON: 160 148 750

Wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Opole pod numerem 37622 

3.     Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet, a zamówienia przyjmowane są wyłącznie na stronie http://www.krolestwodzieci.pl

4.     Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty
w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie dla kupujących do składania ofert. Złożone przez kupującego w formie elektronicznej zamówienie stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży towaru umieszczonego w Sklepie za określoną tam cenę.

5.     Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych
i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

6.     Warunkiem dokonania zakupu w Sklepie jest poprawne wypełnienie formularza zamówienia, wraz z zaakceptowaniem zawartych w formularzu warunków i kosztów dostawy.

7.     Poprzez złożenie zamówienia w Sklepie Klient wyraża zgodę na wykorzystanie danych osobowych podanych w formularzu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, dane osobowe Klienta zostają wprowadzone
do bazy danych firmy YOUR STYLE. Udostępnione dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu należytego wykonania umowy sprzedaży.

Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych Klienci Sklepu mają prawo wglądu
w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestanie
ich wykorzystania.

8.     Wszystkie ceny podane na stronach internetowych Sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny nie uwzględniają kosztów związanych z przesyłką towarów. Cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta jest wiążąca dla obu stron transakcji.

9.     Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon, chyba że na formularzu zamówienia zostanie zaznaczona prośba o wystawienie faktury VAT - w takiej sytuacji na podstawie podanych danych zostanie wystawiona faktura VAT.

  

II

 Zamówienia

1.     Zamówienia będą przyjmowane według kolejności zgłoszeń. Zgłoszenia są przyjmowane 24 godziny/dobę przez cały tydzień za pośrednictwem witryny http://www.krolestwodzieci.pl.

2.     Klient zobowiązany jest do podania dokładnego adresu e-mail oraz numeru telefonu celem potwierdzenia zamówienia oraz jego szczegółów.

3.     Zamówienia będą rozpatrywane w ciągu 24 godzin roboczych (od poniedziałku
do piątku) od dnia ich złożenia.

4.     Przyjęcie zamówienia następuje na podstawie prawidłowo wypełnionego formularza zamówienia.

5.     Zawarcie umowy następuje z chwilą przyjęcia zamówienia do realizacji o czym Sklep powiadomi wiadomością e-mail.

6.     Na czas realizacji zamówienia składają się czas wysyłki oraz czas dostawy.
Czas wysyłki - jest to czas potrzebny na przygotowanie produktu do wysyłki, wynosi
do 24h (w dni robocze od poniedziałku do piątku).
 Czas dostawy - jest to czas potrzebny na dostarczenie przesyłki do domu Klienta przez firmę kurierską GLS.

7.     Terminy określone w ust. 3 i 6 mogą ulec wydłużeniu w przypadku zaistnienia przyczyn losowych niezależnych od Sklepu (np. braki w dostawie prądu etc.).

8.     Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny
w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia
i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji ( realizacja częściowa
lub anulowanie całości zamówienia). W przypadku, gdy towar jest niedostępny (brak towaru w magazynie lub u dostawców sklepu) i braku możliwości realizacji zamówienia Klienta, Sklep ma prawo do odstąpienia od realizacji umowy
w terminie 30 dni licząc od daty złożenia zamówienia przez Klienta.

 

 

 

III

Płatności

Możliwe są następujące formy płatności:

  • Przelewem – na dole wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie zamówienia
    do realizacji jest numer rachunku bankowego:

 

Bank Zachodni WBK: 81 1090 2473 0000 0001 1619 3363

      W tytule przelewu prosimy wpisać numer Państwa zamówienia.

  • Za pobraniem – płatność gotówką  przy odbiorze towaru
  • Przelewem on-line - za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych PayU.

 

 

IV

Dostawa

  

1.   Wysyłki towaru dokonujemy tylko na terenie Polski.

2.   Wysyłka towaru jest realizowana za pośrednictwem kuriera GLS.

3.   Termin wysyłki towaru:

  • WPŁATA NA KONTO - towar zostaje wysłany przeważnie w wciągu 24 godzin w dni robocze od chwili przyjęcia zamówienia, nie później jednak niż 24 godziny po odnotowaniu wpłaty na konto sklepu;
  • ZA POBRANIEM - towar zostaje wysłany wciągu 24 godzin
    w dni robocze od chwili przyjęcia zamówienia do realizacji z zaznaczeniem wysyłki za pobraniem, przy zamówieniach złożonych do godziny 14 w dni robocze, wysyłka jest tego samego dnia, zamówienia złożone po tej godzinie wysyłamy w następny dzień roboczy.

4.   Koszt wysyłki za pośrednictwem kuriera przedstawia tabela poniżej:

 Waga 

 Wpłata na konto

 Za pobraniem

  0 - 20 kg

 13,90 zł

 17,90 zł

 20 - 40 kg

 13,90 zł

 17,90 zł

 

5.   Paczki o wadze do 2 kg. wysyłamy również  za pośrednictwem INPOSTU systemem paczkomatów.  

6.   Wysyłki paczek poprzez system paczkomatów dokonujemy od poniedziałku do piątku, wciągu 24 godzin od momentu zakupu(w dni robocze).

7.   Koszt przesyłki za pośrednictwem Inpostu systemem paczkomatów wynosi 9,90 zł. 

8.   Towar dociera do wskazanego przez klienta paczkomatu przeważnie w wciągu 2 dni roboczych od momentu wysyłki.

9.   Klient ma prawo do sprawdzenia przesyłki w obecności przedstawiciela firmy realizującej dostawę.

10.ODBIÓR OSOBISTY jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach od 9
 do 17 w siedzibie naszej firmy przy ulicy Głogowskiej 39 w Opolu. Odbiór osobisty jest darmowy, ceny w sklepie obowiązują takie same jak na naszej stronie internetowej. Na miejscu możliwa tylko płatność gotówką. Nie posiadamy terminala do kart płatniczych. 

V
Warunki reklamacji

 

1.   Sklep odpowiada wobec Klienta, posiadającego status konsumenta w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, za niezgodność z umową zakupionych towarów na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego
(Dz. U. z 2002 r., nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).

2.   Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty doręczenia mu przedmiotu zamówienia, o ile w terminie dwóch miesięcy od dnia, w którym stwierdził niezgodności dostarczonych produktów z umową, zawiadomi Sklep o stwierdzonej niezgodności.

3.   Sklep w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.

4.   Warunkiem koniecznym, aby Sklep rozpatrzyła reklamację jest dostarczenie jej przez Klienta reklamowanego produktu lub produktów. 

5.   Reklamowany towar należy odesłać na adres:

YOUR STYLE Mateusz Nierenberg

ul. Głogowskiej 39

45- 315 Opole,

6.   W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Sklep zgodnie
z wyborem Klienta naprawi lub wymieni Klientowi reklamowany produkt
na pełnowartościowy.

7.   W przypadku gdy naprawa lub wymiana nie będzie możliwa albo wymagać będzie  nadmiernych kosztów albo jeżeli Sklep nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego  obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna.
Przy określaniu odpowiedniego czasu naprawy lub wymiany uwzględnia się rodzaj towaru i cel jego nabycia.

 

VI

Warunki gwarancji

 

1.     Produkty sprzedawane przez Sklep mogą być objęte gwarancją udzieloną
przez producenta bądź dystrybutora. Sklep nie udziela żadnej gwarancji
na jakiekolwiek sprzedawane produkty.

2.     W przypadku produktu, na który producent lub dystrybutor udzielił gwarancji, Klient korzystając z uprawnień wynikających z gwarancji winien zwrócić się bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji).

 

VII
 Rezygnacja z zamówienia oraz odstąpienie od umowy

 

1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Klient może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

2. Zgodnie z ww. ustawą zwrotowi nie podlegają̨

  • świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem ww. terminu,
  • dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania;
  • umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;
  • świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;
  • świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;
  • dostarczania prasy;
  • usług w zakresie gier hazardowych

3. Zwrot towaru winien nastąpić niezwłocznie nie później niż w terminie czternastu dni od chwili złożenia oświadczenia o odstąpieniu. 

4. Sklep poświadczy na piśmie zwrot otrzymanego towaru.

 

VIII
Zwrot należności klientom

1.     Sklep dokona zwrotu należności w ciągu 14 dni kalendarzowych w przypadku:

  • zwrotu produktu (odstąpienia od umowy),
  • uznania reklamacji i braku możliwości naprawy uszkodzonego produktu lub wymiany na nowy.

2.     Sposób zwrotu pieniędzy uzgadnia się z Klientem.

 

 

 

 

IX

Postanowienia Końcowe

1. Regulamin jest udostępniony Klientom za pośrednictwem witryny www.ktrólestwodzieci.pl., która umożliwia pobranie i wydrukowanie niniejszego Regulaminu.

2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000 r. o ochronie niektórych prawa konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego, oraz innych ustaw.